01 May 2024

LUAH HAIRAN 'N R F L U S M' DIANGGAP SIND1RAN - RUHAINIES AKAN BUAT LAPORAN BERGANTUNG KEADAAN ISU NAMANYA TERP4LIT KONTROVERSI MENJADI ORANG KETIGA



"Saya tak ada apa-apa niat. Saya rasa benda itu comel dan tiada niat untuk menyind1r sesiapa. Saya tak faham kenapa orang rasa itu sind1ran.

"Semua benda yang saya buat, orang mudah rasa 'trigg£red' dan memandang dari sudut neg@tif. Saya dah keluarkan kenyataan untuk berdamai, jadi tak ada niat untuk 'trigg£r' sesiapa.

"Saya nak menjalani dan meneruskan kehidupan saya seperti biasa dan berbahagia. Saya harap, selepas ini pun kalau saya muat naik apa-apa di media sosial, janganlah beranggapan saya menyind1r sesiapa."

Itulah kata pelakon sens@si, Ruhainies berhubung namanya menjadi perhatian ramai selepas menukar biodata di profil media sosial peribadi miliknya.

Ruhainies atau nama penuhnya, Nur Ruhainies Farehah Zainul Ilyas, 32, menjadi sasaran selepas menukar biodata di profil Instagramnya dan menggunakan huruf initial N R F L U S M yang dianggap menyind1r situ@si yang berl@ku memb@bitkannya.

Sebelum ini, dalam satu temubual di Melodi TV3, Ruhainies menjelaskan, dia ingin berdamai dengan semua pihak yang terb@bit serta meletakkan titik n0ktah kepada situ@si memb@bitkan dirinya kerana katanya, dia tidak mahu mas@lah berkenaan menjadi lebih panjang dan rum1t.

Sementara itu, Ruhainies ketika ditanya mengenai tind@kan undang-undang yang akan diambil selepas namanya terp@lit kontr0versi menjadi orang ketiga dalam rumah tangga Aliff Aziz dan Bella Astillah.

Klik untuk gambar besar

Jelas Ruhainies, dia menyambut baik saranan dan ges@an Presiden Persatuan Seniman Malaysia (Seniman), Zed Zaidi agar pihaknya membuat laporan polis dan melaporkan kepada Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) terhadap pendedahan menga1bkan yang dilakukan wanita Singapura, Sarah Yasmine.

"Buat masa sekarang, bergantung kepada keadaan. Pihak Seniman pun ada menghubungi saya dan cadangkan perkara itu. Saya ada merujuk dengan peguam juga untuk mendapatkan nasihat berkaitan perkara ini.

"Memang saya dapat saranan daripada pihak atasan (Seniman) untuk berbuat demikian. Tapi, buat masa sekarang, bergantung kepada keadaan," katanya.

Terdahulu, kontr0versi rumah tangga Aliff dan Bella terc£tus lagi selepas Aliff ditangkam@p khalw@t dengan Ruhainies di sebuah kondominium mewah, di sini, awal Mac lalu.

Tidak tahan kerap menjadi m@ngsa cur@ng dan mendakwa Aliff melakukannya sebanyak 11 kali, Bella memfailkan cerai di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur pada 11 Mac lalu.

Kemudiannya, Sarah tampil mendedahkan pelbagai perancangan dan kata romantis yang didakwa memb@bitkan pasangan pelakon terb@bit.

Tidak cukup dengan itu, beberapa nama artis lain yang turut terp@lit kontr0versi selepas ia didedahkan wanita dari Singapura yang sebelum ini mendakwa dia dan Aliff sudah menjalin hubungan cinta sejak Januari lalu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: