25 October 2013

GOSIP CINTA: SHAH ISKANDAR YANG 'TERHEGEH-HEGEH' - ANZALNA


Pasti ramai yang masih ingat gambar mesra Shah Iskandar dan Diana Nasir yang menimbulkan pelbagai gosip hangat. Malah baru-baru ini, Shah telah menangkis dakwaan bahawa dia dan Diana bercinta sebaliknya mereka hanya kawan biasa sahaja.

Bagaimanapun, alasan Shah itu telah dinafikan oleh Anzalna iaitu adik kepada Diana yang kecewa dengan tindakan pelakon 'Teduhan Kasih' itu. Menurutnya, kenyataan Shah bertentangan sama sekali dengan apa yang berlaku kerana hubungan mereka sebenarnya lebih dari kawan biasa.

Dia yang sebenarnya terhegeh-hegeh
dengan Diana - kata Anzalna.. Klik untuk imej besar...



“Pada mulanya saya cukup marah dengan Diana setelah membaca kenyataan Shah yang menunjukkan seolah-olah kakak saya yang tepuk sebelah tangan dan ‘syok sendiri’.

“Sedangkan dia (Shah) yang sebenarnya terhegeh-hegeh dengan Diana. Malah saya sendiri pernah membaca SMS Shah yang begitu menagih cinta terhadap kakak saya.

Anzalna - pertahan kakaknya Diana...


“Tetapi setelah mendengar penjelasan daripada Diana, saya terpaksa fikirkan kembali situasi yang sedang dilalui mereka,” kata Anzalna kepada media kelmarin.

Dalam hal ini, Anzalna turut memohon supaya masyarakat tidak membuat persepsi yang negatif terhadap Diana.

Diana Nasir bukan syok sendiri...


“Saya tidak mahu terlibat dengan perkara ini, tetapi bila ramai yang memandang serong kepada Diana, jadi saya terpaksa betulkan keadaan.

“Saya kenal Diana kerana dia bukan wanita begitu. Walaupun sikapnya agak peramah dan gila-gila, ia tidak bererti dia mudah didampingi oleh mana-mana jejaka,” ujar Anzalna penuh makna.

Klik untuk baca...


No comments: