01 June 2016

ZALIF SIDEK NAFI MENGAMUK SAKAN DI AIRPORT



Pelakon filem Papa, I Love You... Zalif Sidek, 31, menafikan gosip bahawa dia kononnya ada mengamuk sakan di sebuah lapangan terbang dalam negeri. Tambahnya, dia rasa terkejut dengan dakwaan yang dilemparkan terhadap dirinya itu.

Sehubungan itu, Zalif menyifatkan perkara itu sebagai tuduhan melampau dan merasakan seakan-akan penulis berkenaan mempunyai isu peribadi terhadapnya kerana saiz tubuh serta kisah silamnya turut diheret sama.





"Saya terkejut apabila timbul gosip sebegini kerana wartawan itu tiada inisiatif mengesahkan cerita itu daripada mulut saya sendiri walhal saya boleh dihubungi bila-bila masa. Kalau ikutkan ada rakan yang menyarankan saya menyaman pihak terbabit namun jika boleh saya mahu menyelesaikannya secara baik.

"Saya memahami tugas wartawan yang mencari berita tetapi jenis sebegini belum pernah saya jumpa tambahan pula saya juga mempunyai hubungan baik dengan editornya.





"Secara logiknya, mana mungkin seorang manusia waras, saya ingin membuat onar di tempat awam. Saya tidak meninggikan suara langsung inikan pula mengamuk.

"Hanya salah faham berlaku apabila staf di bahagian kaunter tersalah beg tetapi diselesaikan secara baik," ujarnya dipetik sebagai berkata kepada BH online.

Untuk info, Zalif berkata demikian sebagai mengulas mengenai cerita di ruangan pojok hiburan sebuah akhbar tempatan yang diterbitkan pada Selasa lalu yang menuduhnya 'buat perangai'. Malah wartawan itu juga melabel dirinya sebagai 'sendu' tanpa mengetahui perkembangan terbaharu serta membuka aib mengungkit kisah percintaan lalu.


Foto: Zalif IG



         ________________________





No comments: