14 June 2018

SITI NURHALIZA TERUJA SAMBUT SYAWAL SEBAGAI IBU


Syawal tahun ini adalah bermakna bagi penyanyi Datuk Seri Siti Nurhaliza Tarudin, 39, apabila beliau menyambutnya sebagai seorang ibu selepas sekian lamanya.





Siti mengakui teruja untuk menyambut Hari Raya Aidilfitri buat kali pertama sebagai ibu dan bersama anak perempuannya Siti Aafiyah yang kini berusia tiga bulan.

Siti berkata, hari raya kali ini sudah pasti memberi kelainan kerana sebelum ini selama 12 tahun dia beraya bersama suami dan ahli keluarga terdekat sahaja.

"Saya memang teruja kerana 12 tahun saya beraya bersama suami sahaja. Dulu persiapan hanya untuk suami, anak-anak buah, duit raya dan kuih raya.

Klik untuk gambar besar


"Sekarang saya sibuk fikir persiapan untuk anak sahaja," ujarnya yang buat persiapan untuk anak dan suami untuk Hari Raya Aidilfitri kali ini.

Siti bernikah dengan Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa pada 21 Ogos 2006 di Masjid Wilayah Perseketuan. Pasangan ini menimang cahaya mata selepas 11 tahun berkahwin iaitu pada 18 Mac lalu.

Penyanyi lagu Comel Pipi Merah ini berkata, dia sudah menempah empat pasang baju raya yang sama dengan anaknya itu untuk bergaya pada hari Lebaran.

"Sudah tentu ada baju sepasang dengan anak. Saya sudah tempah empat pasang untuk hari raya ini. Selain itu, Aafiyah pakai baju kasual yang peminat saya hadiahkan. Banyak sebenarnya yang belum pakai lagi," ujarnya.














www.myartis.com / Sumber: mStar


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: