25 July 2019

GAGAL BERCINTA JADIKAN NAJWA LATIF KUAT - KINI PEROLEH 4 FLAT UNTUK MASTER


Meskipun sudah agak lama menyepi, namun penyanyi Najwa Latif, kini bergelar pensyarah dan bakal menamatkan pengajian peringkat ijazah sarjana.

"Siapa sangka gadis ini yang pernah cakap ‘Wawa nak kerja ma. Wawa tak nak sekola dah, Wawa tak nak belajar’ ketika tingkatan empat dulu akhirnya mendapat keputusan akhir master.



"Perkara terbaik yang berlaku (semalam) apabila saya menghubungi ibu saya memberitahu keputusan saya, ibu saya gembira dan saya menangis.



"Apabila orang cakap saya tak mampu melakukannya, saya percaya mereka dan saya bukan jenis yang akan membuktikan saya yang terbaik pada semua orang tetapi saya berusaha sedaya mampu,” tulis Najwa di laman Instagram miliknya.

Untuk info, Najwa kini telah lulus cemerlang 4 flat dalam master dan dia tidak pernah berputus asa walaupun pernah hampir berhenti sekolah di tingkatan empat.



Malah episod putus cinta ketika menyambung master sehingga berat badannya naik mendadak tidak pernah mematahkan semangatnya.

"Saya putus cinta ketika menyambung master. Itu menerangkan segalanya tentang saiz badan saya yang anda selalu sangat disebut-sebut tu.

"Tapi, Allah berikan peluang untuk bernafas dan cuba jadi lebih baik lagi, keluarga yang percaya saya ketika saya tak percayakan diri sendiri," tambahnya lagi.

         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: