16 February 2024

ELLY ARIFFIN DEDAH SERING TERIMA MESEJ BERB4UR LUC4H - MOHON HORMATI WANITA



"Bukan saja kerana status saya, namun sejak dulu lagi saya sudah menerima komen berb@ur luc@h. Ment@liti ini harus diubah kerana kaum wanita bukanlah obj£k pelepas n@fsu semata-mata.
"Banyak komen luc@h diterima setiap kali saya berkongsi gambar walaupun foto itu biasa-biasa saja. Tidak faham bagaimana mereka boleh terfikir perkara luc@h sedangkan perkongsian tidak menjurus ke arah itu sama sekali.

"Bukan itu saja, ada juga yang ber@ni hantar gambar al@t sul1t sehingga ada meluahkan imagin@si melakukan hubungan terlar@ng dengan saya."

Demikian kata pengacara dan pelakon, Elly Arifin yang mendedahkan dia sering menerima mesej berb@ur s£ksual dan dalam masa sama memohon agar kaum wanita tidak dijadikan obj£k pelepas n@fsu oleh segelintir pihak.

Jelas Elly atau nama sebenarnya, Nurul Elyana Kamarul Arifin, 35, tindakannya mendedahkan sikap jij1k itu sebagai pengajaran dan tidak terus menul@r menjadi lebih par@h lagi.

Tambahnya lagi, statusnya sebagai janda juga tidak seharusnya dijadikan tiket melihat dirinya sebagai wanita yang mudah didekati.

"Jangan hanya kerana saya pernah berkahwin, saya dilihat mudah dan senang atau sebagainya. Buat masa ini saya hanya ingin meletakkan fokus terhadap kerjaya seni, keluarga dan juga diri sendiri saja.

"Malah, tidak wajar untuk mencari pengganti dan berkahwin hanya kerana ingin mengel@kkan diri daripada menerima mesej luc@h. Saya pernah berkahwin, jadi tidak mahu kecund@ng lagi dan mencari yang benar-benar serasi," ujarnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: