19 April 2024

4 BULAN DUDUK HOTEL, 3 BULAN TUMP4NG RUMAH IBU - NORA DANISH B£RANG KONTR4KTOR GAG4L SIAPKAN PROJ£K UBAH SUAI RUMAH



"Dari Januari patut siap, duit sudah bayar 90 peratus. Sekarang, sudah masuk April. Hendak kata sabar, saya sudah lama lama. Memang polislah jawabnya."
Demikian ujar pelakon Nora Danish yang meluahkan rasa b£rang terhadap kontr@ktor yang didakwa gag@l menyiapkan projek ubah suai rumahnya mengikut masa yang dijanjikan.

Nora yang berkongsi perkara itu menerusi perkongsian di Insta Story itu turut mendedahkan bayaran sebanyak 90 peratus telah dibuat, namun sudah masuk bulan April masih belum siap.

Jelas Nora lagi, kerana projek ubah suai masih belum siap, dia terpaksa berpindah randah serta tinggal di hotel dan menump@ng di rumah ibunya.

"Duduk hotel sudah lebih empat bulan. Rumah emak pula tiga bulan… Sangat mem£natkan. Memang sal@h saya kerana terlalu percaya kepada seseorang yang saya panggil 'adik'.

Klik untuk gambar besar
"Kerja tidak habis, terus angkat kaki. Tinggalkan kami terk0ntang-k@nting kena t1pu dengan kontr@ktor pen1pu dan tak berh@ti p£rut.

"Semua baju kami letak dalam plastik IKEA dan kena kor£k kalau hendak pakai. Hendak mula kerja pun sus@h. Anak-anak pun kena tidur sana sini," katanya.

Dalam pada itu, Nora berkata kejadian itu bukan pertama kali berl@ku dan sudah memberi peluang kepada kontraktor berkenaan memperbetulkan keadaan.

Bukan itu sahaja, Nora turut mendedahkan wajah dipercayai kontr@ktor berkenaan serta bert£gas akan membuat laporan polis jika rumahnya tidak siap dalam minggu hadapan.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: