19 April 2024

MER4UNG KES4KITAN, RAYU DIBAWA KE HOSPITAL - LANA NODIN DISAHKAN AL4MI JANGK1TAN KUM4N PADA USUS



"Doktor sahkan saya ada jangk1tan pada bahagian usus sehingga ia b£ngkak. Tidak tahu puncanya dari mana. Mungkin sal@h makan. Saya tak boleh bangun sejak empat hari sebelum ini. Sekarang tak boleh balik rumah selagi usus masih b£ngkak.
Itulah jelas pelakon Lana Nodin mengenai keadaan dirinya yang disahkan mengal@mi jangk1tan kum@n pada bahagian usus sehingga terpaksa menerima rawatan di sebuah pusat perubatan di sini, hari ini.

Berkongsi perkara itu menerusi video terbaharu yang dimuat naik di Instagram, Lana atau nama sebenarnya, Mazlina Hasan Nordin, 46, berkata, dia bvntu dan tidak tahu bagaimana boleh j@tuh s@kit secara tiba-tiba.

Dalam masa sama, Lana yang dalam keadaan yang masih lem@h dan k£rap kali b@tuk itu memohon orang ramai mendoakan agar dia segera sembuh.

"Terima kasih kepada yang bertanya khabar. Doakan saya semoga cepat sembuh dan dapat pulang ke rumah bersama keluarga.

"Saya mohon maaf kepada semua terutama rakan media dan artis kerana tidak dapat membal@s mesej dan menjawab panggilan kalian," tuturnya.

Klik untuk gambar besar
Sebelum ini, pengurus Lana iaitu Jamal Salleih memberitahu, pelakon itu terpaksa dikejarkan ke hospital selepas tiba-tiba mengal@mi kes@kitan yang t£ruk pagi semalam dan tidak tahu punca peny@kit yang dihad@pi.

"Dia hubungi saya sambil menangis meraung menah@n kes@kitan supaya dibawa ke hospital dengan segera," katanya yang terk£jut apabila mendapat panggilan daripada Lana.

Jamal bagaimanapun bersyukur apabila Lana sudah dikejarkan ke hospital swasta di Ampang selepas menghubungi suaminya yang kebetulan tidak berada di rumah waktu itu.

"Malam tadi (semalam) dia ada hubungi saya maklumkan sudah dua hari badannya rasa serba tak k£na, tapi dia masih buat kerja seperti biasa.

"Jadi saya nasihatkan supaya dia berehat secukupnya, tapi sekitar jam 11 pagi, dia hubungi saya beritahu mengal@mi kesihatan yang t£ruk.

"Saya minta dia hubungi suaminya segera kerana saya ada urusan kerja di luar waktu itu. Jadi suaminya sudah bawa dia ke hospital dan Lana sedang menjalani pemeriksaan kesihatan," ujarnya yang rancang melawat Lana di hospital.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: