02 May 2024

"SAYA MINTA MAAF KALAU MENGGUR1S HATI ORANG SINGAPURA, TETAPI SAYA TETAP DENGAN PENDIRIAN PERBUATAN PEREMPUAN ITU (SARAH YASMINE) MENJ4TUHKAN MARU4H..." - ERMA FATIMA



"Jangan kerana nila setitik, r0sak susu sebel@nga. Saya terima kalau ada yang tidak puas hati dengan kenyataan saya.
"Saya minta maaf kalau menggur1s hati orang Singapura, tetapi saya tetap dengan pendirian perbuatan perempuan itu (Sarah Yasmine) menjatuhkan maruah penggiat seni dan wanita."

Demikian jelas penerbit dan pengarah, Erma Fatima yang memohon maaf kepada warga Singapura, susulan kenyataannya terhadap kekasih gel@p penyanyi dan pelakon Aliff Aziz iaitu Sarah Yasmine.

Bagaimanapun, ujar Erma, dia tetap dengan pendirian dimana perbuatan Sarah yang membuka a1b dan menj@tuhkan maru@h wanita itu adalah sal@h.

Difahamkan, Erma berkongsi permohonan maafnya yang dibaca pengacara Roslan Shah menerusi siaran langsung dalam Instagram.

Sementara itu, Erma turut menghantar pesanan melalui mesej bahawa peguamnya tidak membenarkan untuk mengeluarkan sebarang kenyataan lanjut.

Dalam pada itu, Erma memberitahu, dia tidak bermusvh dengan warga Singapura, selain berkata, dia yang membawa masuk beberapa selebriti Singapura masuk ke dalam industri hiburan Malaysia.

"Salam Lan, saya minta maaf sebab peguam saya tidak benarkan saya buat apa-apa kenyataan tentang isu ini.

"Yang pasti saya tidak bermusvh dengan warga Singapura. Saya tidak suka dengan cara perempuan itu menga1bkan orang yang tiada k£na meng£na dalam k£s Aliff.

"Tiada sebab saya mahu bermusvhan dengan orang Singapura. Saya bawa masuk Aaron Aziz dan Adi Putra ke industri ini dan mereka diterima sebab berkelakuan baik," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: