30 January 2009

SYOKNYA DANNY X-FACTOR & ANA ALISHA

Kalau yang ni bukan dianggap kekasih oleh Danny X-Factor, tak tahu nak cakap apalah. Kerana kalau diikutkan hukum akal, bila dah 'terlampau' mesra cam ni... pastinya ada sesuatu diantara mereka iaitu 'cinta'. Dan cinta tersebut telah berjaya disemaikan oleh seorang gadis yang bernama Ana Alisha... moga berkekalan hendaknya!


Klik untuk gambar besar...!!













    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    myartis 2009

22 January 2009

PENGACARA & PELAKON ENJOY DI THAILAND..

Alangkah romantiknya mereka ketika menyambut ulang tahun kedua perkahwinan di sebuah pulau di Thailand...


Klik untuk gambar besar..!!










    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    myartis 2008

21 January 2009

AKSI TERKINI TOK TI...







    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    myartis 2008

19 January 2009

ALIAH LEE MESRA NGAN BALAK...

Ewah..eawah... bukan main manja lagi aksi Aliah Lee, bekas isteri Aziz M. Osman ni dengan lelaki yang kemungkinan 'kekasihnya'. Tapi kalau dah mesra sangat cam tu.. harap-harap segeralah bernikah supaya tidak timbul fitnah atau perbuatan yang tidak baik... TAK GITU??


Klik untuk gambar besar..!!



    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    myartis 2008

18 January 2009

AIZAT DULU DAN SEKARANG...

Wow...! Beza?? Memang berbeza..!!





    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    myartis 2008

TAK PASAL2 AG HOT FM KENA FITNAH

Gambar ini konon-kononnya didakwa sebagai gambar tak senonoh AG Hot FM sedang menayangkan 'anunya' di atas katil. Namun bila diamati secara mendalam, muka pelakon di dalam gambar tersebut memang amat berlainan sekali dengan wajah AG. Tak pasal-pasal dia kena fitnah... sian..!!!



GAMBAR PALSU...



GAMBAR AG YANG SEBENAR...

    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    myartis 2008

15 January 2009

BILA AZWAN ALI LEPAS GERAM...

Amboi.. amboi.. amboii..!! Bukan main melaram lagi akak kita ni ngan watak terbarunya bersama Apek dan Nabil dalam filem Sifu & Tongga. Malah Cik Azwan kita ni macam dah lama mengidam atau gian nak bergaya ngan baju pompuan lak..!! Tengok gaya pun macam berpengalaman je... Cayalah Azwan!!




    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    myartis 2008

08 January 2009

Aeril Andy, pelakon Kisah Kaisara 1..??

Gambar ini mungkin sekadar posing untuk iklan atau sebagainya... namun jika direnung dalam-dalam, ia kemungkinan bakal menimbulkan fitnah... Persoalannya, benarkah lelaki ini Aeril Andy... pelakon Kisah Kaisara 1..???






    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    myartis 2008
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...