11 February 2010

AKSI MELAMPAU ARTIS SINGAPURA?

Aksi terlampau seorang artis Melayu negara jiran ini yang berbogel, berblowjob dan berdoggy heboh diperkatakan di sana sini. Malah akhbar The New Paper (terbitan Singapura) telah menjadi popular dalam sekelip mata apabila mendedahkan skandal tersebut yang didakwa amat memalukan.

Sedikit maklumat dari akhbar Singapura:

Nadia Fazlini Sharip is a former Singaporean air stewardess and part-time actress, who played the role of Syanaz in "Anak Metropolitan" (2002-2004) TV series on the Singaporean Malay TV channel Suri.She was nominated for the best supporting actress award at the Suria’s Pesta Perdana 5 for her role in the series. Nadia was the winner of Suria's talent search competition, Anugerah 1999. She was last seen in"Teman Anugerahku" back in 2006, along with the four Anugerah boys.

Kesimpulannya, populariti selalu menghanyutkan seseorang itu ke alam maksiat yang dianggap sebagai lesen kebebasan. Dalam masalah ini, seharusnya kita sedar bahawa walau di mana jua kita berada, Allah SWT selalu memerhatikan perbuatan kita kerana hidup ini bukan selamanya...
















    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")
    www.myartis.com 2010

No comments: