25 May 2011

ZIZAN NIN RAI PEMINAT...

Aquila Emas Sdn Bhd dan Celeb Nexus Premium Community, sebuah syarikat pengurusan bakat di Malaysia dengan kerjasama Lewre International telah mengadakan majlis ‘Up Close & Personal with Zizan Nin’ baru-baru ini. Majlis istimewa itu bertujuan meraikan peminat Zizan secara peribadi dan telah diadakan di Lewre Concept Store, Mid Valley, Kuala Lumpur.

"Idea untuk mengadakan majlis seumpana ini telah lama diilhamkan oleh pihak pengurusan Aquila Emas memandangkan sepanjang karier Zizan sebagai seorang artis, belum pernah Zizan meraikan para peminatnya secara peribadi, khusus dan istimewa.

“Pada awal tahun 2011, satu pertemuan telah diadakan di antara Zizan serta pengurusan Aquila Emas dan pihak Lewre International. Alhamdulillah, pihak Lewre International bersetuju dengan cadangan yang dikemukakan dimana Zizan sendiri mahu meraikan para peminatnya dan melayan mereka sebagai tetamu VIP dan bukan sebaliknya”, ulas Pengarah Urusan Aquila Emas, Syarizan Md Isa.

Selain daripada beramah mesra, peminat Zizan turut diberikan percuma 'Lewre Concept Membership Card' dan mendapat tawaran istimewa untuk setiap barangan Lewre yang dibeli pada hari itu berbanding perlu berbelanja minima RM300 untuk memiliki kad tersebut pada hari biasa.

“Inilah kali pertama saya dapat meraikan para peminat saya secara peribadi, khusus dan istimewa. Mereka telah mengikuti dan menyokong karier seni saya sejak sekian lama lagi. Saya amat teruja meraikan mereka sebagai tetamu VIP”, ujar Zizan.

“Jumlah kehadiran yang terhad adalah kerana saya inginkan suasana yang cukup ‘personal’ agar dapat mengenali setiap seorang daripada mereka secara lebih dekat lagi. Oleh itu, pihak Aquila Emas telah menyenarai pendek jemputan melalui saringan yang dibuat terhadap permohonan para peminat saya yang diterima melalui Celeb Nexus Premium Community, Facebook, Twitter dan lain-lain lagi”, tambahnya.









GAMBAR MENARIK YANG LAIN... SILA KLIK..!




Artikel & photos by: Aquila Emas Sdn Bhd


(\__/)
(='.'=)
(")_(")
www.myartis.com 2011

No comments: