13 September 2011

PELAKON TENTANG BULAN CINTAI PENGKID?

Sebelum ini, industri hiburan kita dkejutkan dengan kontroversi yang melanda Erin malek yang bertindik, sosial dan berpasangan dengan pengkid, kini entah kenapa demam pengkid terus melanda dunia artis.

Beberapa keping gambar pelakon Tentang Bulan, Fatin Nur Afifah yang memegang watak tomboy pula tersebar bersama pasangan pengkidnya. Lebih teruk, Fatin Nur Afifah dikatakan bercinta dengan pengkid tersebut yang bernama Puteri Sarah sudah hampir kira-kira setahun.

Jika benar ini berlaku, kita harap mereka semua bertaubat. Ingatlah... Rasulullah s.a.w bersabda yang bermaksud “Semua bayi dilahirkan atas fitrah. Kedua ibu bapanyalah yang menjadikannya Yahudi, Nasrani atau Majusi.”

Hadis lain yang diriwayatkan al-Bukhari dan Ashabus Sunan dari Ibnu Abbas, katanya (maksud): “Rasulullah s.a.w melaknati kaum lelaki yang menyerupai wanita dan kaum wanita yang menyerupai lelaki."

Malah Al-Quran menempelak mereka yang mengikut nafsu: “Adakah engkau nampak orang yang menjadikan hawa nafsunya sebagai tuhannya? Maka dapatkah engkau menjadi pengawas yang menjaganya?"


Klik untuk imej besar...











5 KEPING GAMBAR LAIN - KLIK DI SINI...


No comments: