10 February 2012

MISTERI "MALAM ITU" ALIFF AZIZ & ZARINA ANJOULIE


Zarina_Anjoulie Anjoulie Lavocah
Me n manja boy @AliffAziz .. Dua2 muka x mandi ahaha.. C u wen I get bck k..yfrog.com/od2tjcwfj
13 hours ago


Begitulah bunyi tweet Zarina Anjoulie mengenai gambar-gambar mesra antaranya dengan Aliff Aziz, penyanyi Singapura yang menimbulkan misteri. Lebih menjadi teka-teki, ada kalangan peminat Aliff yang tertanya... apakah yang dilakukan oleh penyanyi itu bersama Zarina pada 'malam itu' hingga menimbulkan kontroversi antara mereka?

Klik untuk imej besar...








Difahamkan, Aliff didakwa tidak mahu mengaku mempunyai apa-apa hubungan dengan Zarina dan menafikannya. Penafian tersebut disangkal oleh Zarina yang kemudian meletakkan gambar-gambar mesra antaranya dengan Aliff di laman Twitter dan menuduh penyanyi Singapura itu sebagai penipu.

"Aliff Aziz thankQ 4 lying bout everything. I suggest u come see me personally Napologize. Im sure d media would ♥ 2 know wat u did dat night," ujar Zarina melalui tweetnya.

"Kalau agak-agak u rasa u nak bertahan lama kat malaysia ni baik jangan buat hal.. dah ada bukti yang best ni. Berani pulak dia buat hal kan.

"ALIFF AZIZ asal block I? Takut ke?" demikian tambah tweet Zarina yang seolah mencabar Aliff.

Persoalannya, benarkah Aliff Aziz seorang lelaki yang gemar memberikan harapan kepada gadis yang beliau kenali dengan menggunakan kata-kata dan panggilan manis buat si gadis seperti yang didakwa? Atau ia sekadar jerat pihak tertentu yang mahu memalukan penyanyi tersebut?

Dan apakah yang sudah dilakukan oleh Aliff kepada Zarina 'malam itu' hingga Zarina beriya-iya mahu mendedahkannya? Jawapannya, tepuk dada... tanya selera!

Tweet Zarina yang menjadi teka teki...
Klik untuk baca...





No comments: