17 January 2013

BABY SHIMA LANCAR KLIP VIDEO 'TAK SABAR'


PETALING JAYA: Pendatang baru yang juga merupakan Juara Bintang Idola Berita harian, Baby Shima tidak pernah merasakan kegagalan penyanyi lain dalam imej dan irama K-Pop sebagai halangan baginya. Kata Shima, tujuannya menampilkan imej ceria ala 'Barbie doll' dan 'dance' ialah bagi menambah seri industri hiburan tempatan.

"Rasanya, imej Barbie yang saya bawakan ini masih baru dan belum ada dalam industri muzik kita," kata Shima ketika ditemui myartis.com di pelancaran klip video 'single' lagu pertamanya, Tak Sabar di Neway, One Utama, di sini, semalam.

Klik untuk imej besar...



Menjawab soalan lain, Shima atau nama sebenarnya Nor Ashimah Ramli menafikan nama Baby yang ditonjolkan sebagai nama komersialnya itu mempunyai maksud lain. Nama tersebut katanya adalah pilihan Edry KRU sendiri dan dia tidak peduli jika ia menjadi bahan ejekan atau perhatian pihak tertentu.

"Nama Baby juga bukan berniat nak pikat VIP, datuk atau sebagainya, tetapi ia hanya gelaran semata-mata. Lagipun saya masih remaja dan masih banyak yang perlu saya pelajari dalam industri ini. Jadi, saya tak kisah orang nak kata apa," ujarnya.














TONTON KLIP VIDEO BABY SHIMA 'TAK SABAR':


No comments: