24 October 2013

UQASHA DAN PEKIN MASIH TUNANGAN - IBU

"Uqasha ada beritahu saya tentang masalah dalam hubungannya dan sekarang saya tunggu mereka berdua untuk menjelaskan keadaan sebenar, apa yang berlaku," ujar Ibu kepada pelakon Uqasha Senrose, 21, iaitu Rosmizai Mohd Nor.

Beliau berkata demikian ketika dihubungi media bagi menjelaskan hubungan anaknya dengan pelakon Pekin Ibrahim, 32, yang didakwa bermasalah. Namun kata Rosmizai, pertunangan anaknya masih seperti biasa dan menolak pasangan berkenaan sudah putus tunang.





Baca berita selanjutnya:
"Biasalah dalam tempoh pertunangan ini ada sahaja dugaannya, namun secara rasminya mereka belum putus.

"Uqasha ada beritahu saya tentang masalah dalam hubungannya dan sekarang saya tunggu mereka berdua untuk menjelaskan keadaan sebenar, apa yang berlaku," ujarnya ketika dihubungi mStar Online, di sini, Rabu.

Rosmizai berkata demikian ketika diminta mengulas khabar angin mengenai pertunangan pasangan berkenaan yang dikatakan sudah berakhir berpunca daripada orang ketiga.

















Akhbar melaporkan aktor Sharnaaz Ahmad dikatakan menjadi punca kepada masalah berkenaan tetapi pelakon itu menafikan tuduhan tersebut sebaliknya mahu bertemu dengan Pekin untuk mengetahui perkara sebenar sebelum membuat sebarang ulasan.

Tambah Rosmizai, sebagai ibu dia sentiasa mendoakan yang terbaik untuk anaknya dalam menentukan pilihan hidup masing-masing.

"Saya pun tidak boleh komen banyak sebab tidak tahu apa sebenarnya yang berlaku tapi apa-apa pun yang terjadi saya hanya doakan mereka dapat buat keputusan yang terbaik," katanya.

Pasangan ini mengikat tali pertunangan pada 6 Julai lalu.

Uqasha dan Pekin gagal dihubungi untuk menjelaskan hal berkenaan.


No comments: