16 December 2014

3 GAMBAR - AKSI TERKINI CICO HARAHAP DAN TUNANGNYA FERNIE



Tentu anda semua masih ingat cerita tentang Cico Harahap, 36, atau nama sebenarnya Ezzaq Farrouq Harahap Jamaludin yang sudah bertunang dengan gadis bernama Fernnie Yong yang kami siarkan pada awal Januari lalu.

Artikel terdahulu:
Terkini, mereka berdua ditemui media ketika menyertai sesi mini bootcamp dan zumba anjuran Tuty D'adza di Leha Fitness, Taman Melati, Kuala Lumpur.

"Kami banyak berkongsi minat yang sama termasuklah dalam bidang kecergasan. Tapi setakat ini belum lagi ada perancangan nak kahwin.

Klik gambar untuk size besar




"Lagipun anak saya mulakan persekolahan tahun depan. Memang anak keutamaan saya kini. Saya kenal dia sejak dua tahun lalu.

"Bagi saya status duda ini sudah jadi perkara biasa dalam hidup saya. Ibu saya sendiri bergelar ibu tunggal.

"Jadi masa saya sejak kecil memang kebanyakan dihabiskan dengan ibu. Cuma sekarang bezanya saya sudah ada anak.



"Jadi tak kisah kalau ada soal pengganti atau tidak. Tapi kalau ada itu ia bonus dan saya gembira bertemu dia (Fernie). Pendek kata kehidupan saya masih sama. Saya banyak mengembara dengan anak. Tak kosong pun hidup ini," ujar Cico dipetik sebagai berkata kepada BH Online.

Untuk rekod, anak kepada pelakon dan penyanyi Uji Rashid ini pernah berkahwin dengan Elle pada 25 Februari 2008 di Songkla, Thailand sebelum mereka mengambil keputusan bercerai. Hasil perkahwinan tersebut, mereka telah dikurniakan seorang anak perempuan iaitu Rindu Nur Fitrah.





Sumber: BH Online


         ________________________




No comments: