02 December 2013

GAMBAR MENARIK SANA SINI - PART 15


Alahai kasihan anak Yasmin Hani iaitu Noah Ismail Wong yang kena sakit kuning atau dalam bahasa lainnya 'jaundice'. Tanya Yasmin, "Sunbathing my son? Cute lil feet u have."

"Breastfeed breastfeed and breastfeed dear Yasmin Hani. Jaundice will be subsided the next day," nasihat peminat Yasmin di laman Instagramnya.






Klik gambar untuk imej besar...



___________________________________________


"Bye kl.. honeymoon... Wish us luck... heheheh," kata Fizo Omar yang baru berpeluang berbulan madu setelah penat bekerja.

Namun tidak dapat dipastikan ke manakah destinasi Fizo dan Mawar. Rasanya, ia pasti tempat paling menarik yang bakal memberi kenangan terindah buat mereka berdua.






__________________________________________


Selamat hari lahir japrel ku tayang yg kuat merajuk.. i am truly blessed to have u in my life. tq for being a good husband n great abiy.. u r the best husband in the world," demikian ucapan Wawa Zainal kepada suaminya Aeril Zafrel.

Untuk info, hari ini (2 Disember) adalah hari jadi Aeril yang lahir pada tahun 1988. Aeril adalah anak ke empat daripada lima beradik. Selamat hari Lahir kami ucapkan!

Muka Aeril tengah merajuk. Heh!





________________________________________


Ragam anak-anak Abby Abadi yang sememangnya amat manja dengan ibu bapa mereka.

Meskipun kebelakangan ini ada segelintir pihak yang tidak menyenanginya kerana sering mengutarakan pendapat berbeza, namun kebencian mereka tidak pernah menjadi kudis bagi Abby. Bak kata pepatah, alah bisa tegal biasa!









No comments: