17 September 2014

RUMAH TANGGA BERMASALAH - EDDIE MASIH SAYANGKAN RAJA AZMI



Berikutan kemelut rumah tangga yang melanda Raja Azmi Raja Sulaiman dan Mohd Eddie Ghazali atau Eddie, di mana mereka kini membawa haluan masing-masing kerana perlukan ruang untuk berfikir serta memperbaiki diri, Eddie bagaimanapun mengakui yang dia masih sayangkan Raja Azmi.

Semuanya bermula gara-gara salah faham hingga mencetuskan masalah dalaman antara Raja Azmi dengan Eddie yang juga pemain bass kumpulan CRK hingga rumah tangga mereka dilanda badai.

"Apa yang saya boleh katakan di sini, apa yang berlaku di antara kami berdua, bukan salah sesiapa tetapi keadaan yang membuatkan kami jadi begini.





"Disebabkan itu, berilah masa dan ruang kepada kami untuk menangani masalah peribadi kami ini dan kalau boleh saya tidak mahu mengulas apa-apa lagi.

"Biarkan saya berdiam diri dahulu. Saya rasa hanya ini saja jalan yang terbaik dalam usaha menyelamatkan rumahtangga kami berdua. Apa yang boleh saya katakan di sini, saya memang cukup menyayangi Raja Azmi," ujarnya dipetik sebagai berkata.

Klik gambar untuk size besar


Penjelasannya itu rintitan kenyataan Raja Azmi yang berkata selagi dia mampu bertahan, dia akan cuba bertahan serta berusaha sedaya upaya untuk perbaiki serta selamatkan rumahtangganya.

"Apapun saya reda dengan segala ketentuan Allah SWT," tambah Raja Azmi pada media.

Untuk rekod, Eddie dan Raja Azmi bernikah dan bersanding di Laman Beringin Istana Budaya pada 13 Oktober 2013.

Masing-masing memiliki cahaya mata sendiri menerusi perkahwinan terdahulu. Raja Azmi memiliki 3 anak bersama bekas suami, Mohd Jailani Sidek yang juga merupakan pemain badminton negara iaitu Puteri Suraya, 29, Puteri Suaida,25, Megat Deli, 20. Manakala Eddie pula memiliki 2 anak bersama arwah isterinya iaitu Daniel, 22, dan Effy, 20.





         ________________________




No comments: