06 September 2015

BAKAL MENGERJAKAN HAJI SEPTEMBER INI - RAHMAD MEGA INGIN KEHIDUPAN BARU



"Alhamdulillah, saya bakal mengerjakan Rukun Islam kelima pada 11 September ini. Ini merupakan kali pertama saya mengerjakan Haji selepas beberapa kali mengerjakan ibadah Umrah," ujar penyanyi lagu 'Bayangan Gurauan', Rahmad Mega atau nama sebenarnya, Rahmad Tohak yang bakal mengerjakan ibadah Haji selama 40 hari.

Rahmad yang bakal berlepas ke sana bersama isteri serta ibu dan bapa mertua, berharap agar segala urusan mereka sekeluarga untuk mengerjakan ibadah Haji dipermudahkan dan mereka mendapat Haji yang mabrur.

Klik gambar untuk size besar




"Saya berharap yang baik-baik sahaja ketika di sana nanti. Harapan saya adalah untuk sebuah perubahan kehidupan yang lama kepada yang baru dan saya mahu jadi lebih baik berbanding sebelum ini. Saya juga akan mendoakan kepada mereka semua yang telah memudahkan urusan rezeki saya agar berjaya dan turut dimurahkan rezeki, Insya-Allah," jelasnya.

Dalam perkembangan terbaru, Rahmad kini dalam proses untuk mempromosikan single terbarunya yang berjudul 'Tak Bisa Membencimu'. Lagu tersebut mendapat sentuhan komposer LY dan Baiduri pula bertindak sebagai penulis lirik.

"Lagu Tak Bisa Membencimu merupakan single terbaru saya darui album Hujan. Single tersebut bercerita mengenai perasaan seseorang yang putus cinta tetapi dia tidak membenci bekas kekasihnya dan mengenang segala yang positif dalam percintaan mereka," katanya.





         ________________________




No comments: