29 September 2015

TUNANG DISEMBER INI - ALIFF AZIZ & BELLA ASTILLAH RANCANG KAHWIN TAHUN DEPAN



Semua sedia maklum mengenai hubungan penyanyi Aliff Aziz dengan Bella Astillah yang sudah lama terjalin tetapi belum membawa hubungan ini ke peringkat seterusnya.

Terkini, Aliff atau nama sebenarnya Mohamad Aliff Aziz, 25, memberitahu bahawa dia sudah memilih tarikh untuk mengadakan majlis pertunangannya dengan Bella iaitu pada 12 Disember depan.

Menurut Aliff, keluarganya ketika ini sedang sibuk menguruskan persiapan majlis pertunangannya selain keterujaan dia untuk menantikan hari bahagia tersebut.

Klik gambar untuk size besar




"Saya akan bertunang pada 12 Disember ini. Tarikh itu dipilih memandangkan angkanya iaitu 12.12.2015 nampak cantik. Tambahan pula ia jatuh pada hari Sabtu.

"Insya-Allah pertunangan ini akan diikat selama setahun dan kemudian kami akan melangkah ke fasa perkahwinan pula," ujar Aliff dipetik sebagai berkata.

Bella merupakan penuntut di Kolej Universiti Metropolitan Kuala Lumpur (KLMU) dalam bidang penyiaran dan juga kakak kepada penyanyi Didi Astilla.



Sementara itu, penyanyi yang popular dengan lagu 'Jangan Ganggu Pacarku' ini tidak peduli dengan kritikan orang ramai yang menganggap gambar mesranya bersama Bella di Instagram dikatakan terlalu intim seperti pasangan suami isteri.

Katanya, kebanyakan gambar yang dimuat naik di Instagram dianggap tidak berlebih-lebihan dan menyifatkan komen-komen yang diberikan itu sekadar pendapat seorang peminat.

"Apabila orang komen kami dilihat seperti suami isteri, saya senyum sahaja.

"Saya dan pasangan masih tahu batasan yang perlu dijaga. Kami masih lagi ada ibu bapa yang perlu dijaga hati mereka.



"Gambar yang dimuat naik sekadar perkongsian dengan peminat dan bagi saya, semua orang berhak memberi pendapat masing-masing," jelasnya.

Dalam perkembangan lain, Aliff juga bakal melancarkan album terbaharu berjudul Rebirth pada Disember depan.

Album tersebut memuatkan sebanyak lapan buah lagu antaranya 'Coba', 'Selayaknya Aku', 'Novela' dan 'Setelah Kau Pergi'.


Sumber: mStar



         ________________________




No comments: