10 October 2015

IZREEN AZMINDA NAFI DIRINYA ANTI LELAKI



Izreen Azminda Aznam, 30, yang sudah dua tahun bergelar ibu tunggal kepada Adrian Umar, 2, menafikan dakwaan sesetengah pihak yang mengatakan beliau anti lelaki.

Menurut Izreen, dia tidak kisah jika sesiapa ingin berkawan dengan beliau, tetapi jika seseorang lelaki itu sudah mula bertanyakan soal cinta beliau memang tolak habis-habisan.

"Saya belum mahu ada sebarang komitmen yang begitu serius dengan mana-mana lelaki buat masa ini. Setakat berkawan sahaja bolehlah tetapi kalau nak lebih-lebih, saya angkat kaki. Saya bukan anti lelaki. Tetapi saya tidak akan buka sedikitpun ruang cinta dalam hati saya ini kepada mana-mana lelaki buat masa ini.

Klik gambar untuk size besar




"Sebab apabila ada teman lelaki nanti, saya rasa lebih susah pada diri sendiri. Saya ini pula kalau bercinta memang akan ‘cinta mati.’ Kalau tengah hangat bercinta, masa dan fokus saya hanya pada teman lelaki, nanti yang lain-lain semua ke laut. Jadi, bila tiada sesiapa yang istimewa, saya rasa lebih tenang dan gembira," ujar Izreen dipetik sebagai berkata.

Boleh dikatakan kehidupan Izreen kini lebih teratur kerana sudah mampu berjaya memiliki kediaman dan kereta mewah hasil lakonan serta perniagaan baharu beliau.

"Saya ada tanggungjawab besar untuk beri pendidikan sempurna kepada anak. Lagipun sejak dua, tiga tahun ini saya sangat workaholic. Saya kerja non stop. Jadi saya rasa berbaloi untuk manjakan diri sendiri dengan kereta baru dan rumah baru sebagai balasan penat lelah kerja selama ini," jelasnya.













         ________________________




No comments: