25 March 2016

3 GAMBAR + VIDEO - HANGAT... BILA LYDIAWATI BELASAH PENGKID



Peminat Lydiawati semalam menjadi gempar apabila pelakon itu mengaku membelasah seorang pengkid gara-gara wanita bergaya lelaki itu sering mengganggu dirinya dan keluarga. Malah dua video yang menunjukkan pelakon terbabit sedang menyerang dan mengamuk turut dimuatkan dalam akaun Facebook miliknya 'Lyd Saimon'.

Untuk info, sebelum ini Lydiawati pernah memberi keterangan kepada wartawan Harian Metro mengenai masalah gangguan yang dihadapinya itu. Dakwanya, dia sering dimaki, diugut dan menerima SMS serta panggilan telefon berunsur seksual setiap hari hingga membuat dirinya tertekan.





"Assalamualaikum teman2 dan sahabat2 ku .. seblom saya meneruskan kata2 saya ini saya ingin memohon ampun dan maaf dgn apa yg berlaku... sebenarnya saya bukan merasa megah dan bangga dgn kejadian yg berlaku ni... bukan saya mintak simpati atau minta korang semua myokong saya dlm perkara ini tidak sesekali..

"Bukan saya hadapkan duit dia harta benda dia dan kata2 janji manis dia tu tk terlintas pon di fikiran saya nk kan semua itu... tpi saya terpaksa lakukan perkara keràna demi keselamatan diri saya anak2 saya dan jugak keluarga saya... saya mgalami tekanan emosi dan truma dan juga merasakan tidak selamat berada dirumah apatah lagi tinggalkan anak2 saya di rumah semasa saya pegi bkerja utk shooting...

"Tujuan saya lakukan ini utk mberi pengajaran kepada c poyo ini supaya manusia yg bertopengkan binatang ini tidak menganggu dan tidak mengulangai apa yg dah dia buat perkara dan lakukan kepada saya lagi .. dan jugak mana2 artis atau org ramai supaya tidak terjadi kepada anda semua.. disebabkan itu saya terpaksa lakukan apa yg sepatutnya tindakan yg perlukan ambil dan lakukan... bukan kehendak saya peekara ini berlaku...

"Sudah selama 2 tahun saya berdiam diri dan bersabar dgn tidak membalas segala msg3 dia atau mjawab kol dia...tetapi kebelakangan ini dia cuba mencabar kesabaran saya selama ini dan menganggu keluarga saya.. itu yg saya tak bole terima... terpulang kepada korang semua ingin bercakap atau menuduh saya... saya terima keritikan korang semu dgn hati ug terbuka dan ikhlas menerimanya... sekian terima kasih.. ini adalah pengajaran utk perempuan brunei dan manusia yg jahat mcm perempuan ini," demikian jelas Lydiawati melalui Facebooknya secara panjang lebar.






VIDEO:

Part 2
Posted by Lyd Saimon on Thursday, March 24, 2016




         ________________________





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...