01 September 2016

41 GAMBAR - AKSI IDZHAM ISMAIL & ISTERI HONEYMOON DI KOREA



Pelakon Idzham Ismail dan isterinya seorang pramugari Arab Saudi, Siti Nur Abilah Shamsudin (Bella) yang diijabkabul pada 27 Ogos lalu telah memilih Korea sebagai destinasi bulan madu mereka.

Melalui gambar yang dikongsikan oleh pasangan ini, bukan main seronok dan romantik Idzham dan isteri di sana. Semoga bulan madu ini akan mengeratkan lagi hubungan mereka berdua.





"Because at first I told him our honeymoon will be in Kundasang, Sabah. Secretly I booked a private tour for us to Korea knew that he was so fanatic with Korean films/ dramas/ series/ etc, he love the Korea city, he's been dream about having Korean's food in Korean's Restaurant, and a lot of things about Korea.

"So here you are b, your belated birthday and wedding gift from your lovely wife. Don't cry, I know it such a kencing manis moments. I love you! Idzham Ismail," kata isteri Idzham.

"Seorang yang akan sentiasa saya cuba gembirakan. Seorang yang akan sentiasa ada bersama saya susah dan senang. Seorang yang sentiasa cuba yang terbaik.



"Terima kasih untuk kejutan honeymoon kita. Susah payah awak untuk dapatkan tempat yang boleh buat saya gembira walaupun saya tak kisah kat mana asalkan kita dapat bersama.

"Masih lagi cuba adapt bangun pagi dengan panggilan suami / isteri. Masih lagi adapt dengan tanggungjawab yang akan dipikul.

"Terima kasih Allah S.W.T kerana menemukan dia Bella. Jom kita habiskan beberapa hari ni lagi sebelum kita pulang ke tanah air tercinta. Dari suami mu. Saranghaeyo (Kat korea kena la bahasa korea kan)," ujar Izdham pula.



___________________________________________________
--- IKLAN ---

BERMINAT UNTUK BERIKLAN DI MYARTIS?   KLIK UNTUK INFO
_____________________________________________________





GAMBAR LAIN:
Klik untuk size besar












































































         ________________________





No comments: