15 November 2017

LANGGAR SEBIJI TAYAR LORI - KERETA KAMAL ADLI ALAMI KEREMUKAN


Malang tak berbau... satu-satu masalah timbul yang menimpa pelakon Kamal Adli yang sebelum ini kehilangan motosikal kesayangannya akibat dicuri dan kini keretanya pula mengalami keremukan.





Kata Kamal, kereta yang dipandunya telah melanggar sebiji tayar yang tercabut daripada sebuah lori di Lebuhraya Utara Selatan dari arah Seremban ketika beliau dalam perjalanan pulang ke Kuala Lumpur.

"Ketika itu saya dalam perjalanan pulang ke Kuala Lumpur dan tiba-tiba ternampak tayar berserta sport rim yang tercabut daripada lori berada di atas lebuh raya.

"Memandangkan kejadian itu amat pantas, saya gagal mengelak lantas melanggar roda tersebut menyebabkan berlakunya satu hentaman kuat di bahagian hadapan kereta.

Klik untuk gambar besar


"Syukurlah keadaan lalu lintas ketika itu tidak begitu sibuk. Jika tidak, lebih buruk jadinya," ujarnya yang tidak mengalami sebarang kecederaan tetapi terkejut melihat keretanya remuk.

Kejadian lori tayar tercabut di lebuhraya bukanlah perkara baru lagi. Kadang-kadang, kita sudah memandu dengan betul tetapi orang lain pula punca kemalangan berlaku.

Syukurlah Kamal tidak apa-apa, kereta remuk boleh diganti kalau diri cedera susah bukan? Agaknya adalah rezeki lain buat Kamal disebalik semua dugaan yang beliau hadapi.






www.myartis.com / Sumber: Utusan


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: