26 February 2018

MIN YASMIN RESTU SUAMI TAMBAH 'CAWANGAN' TETAPI 'BERSYARAT'


"Saya pernah berbincang dengan suami tentang poligami ini. Malah, saya ada beritahu yang saya tak kisah jika dia nak berkahwin lain.





"Bagi saya, memang isu itu sensitif bagi sesetengah wanita namun jika kita ambil perkara itu positif mungkin bukanlah sesuatu yang negatif," kata penyanyi Min Yasmin yang mempunyai pandangan berbeza mengenai perkara tersebut yang memberi restu untuk suaminya menambah 'cawangan' lagi.

Isu poligami sesuatu yang sangat sensitif bagi sebahagian besar golongan wanita yang sudah berkahwin mahupun masih bujang.

Namun berlainan pula dengan Min atau nama sebenarnya Nurul Yasmin Abdul Aziz, 29, yang tidak kisah jika suaminya yang juga komposer, Julfekar ingin berkahwin satu lagi.

Klik untuk gambar besar


Min ditemui ketika majlis pelancaran album pertamanya berjudul Min Yasmin Pangarap yang mengandungi 14 buah lagu di Manila Polo Club, Filipina pada 22 Februari lalu.

Biarpun Min bersetuju untuk suaminya mempunyai isteri lebih daripada satu namun bakal madunya itu perlu ada latar belakang yang baik.

"Walaupun saya dah bersetuju tapi saya nak pastikan wanita yang akan berkahwin dengan suami saya itu perlu mempunyai latar belakang yang baik. Bukan sekadar pilih yang mana kita suka sahaja untuk jadikan isteri," ujarnya.

Untuk makluman, Min dah Julfekar atau nama penuhnya Julfekar Ahmad Shah berkahwin pada 4 April 2014 dan masih belum dikurniakan zuriat.



Kata Min, setiap pasangan yang sudah berkahwin sudah pasti inginkan mempunyai anak namun dia berserah pada takdir Allah.

"Siapa yang tak nak anak. Semua orang yang dah berkahwin pasti mahukan zuriat sendiri. Cuma, rezeki anak belum lagi.

"Memang sedih apabila orang bertanya tapi nak buat macam mana. Kami masih lagi berusaha. Saya harap semua orang boleh mendoakan sama-sama yang terbaik untuk saya dan suami," tuturnya.

Julfekar sebelum ini pernah berkahwin dengan Zaini Mohd Zain dan mempunyai empat orang anak iaitu dua lelaki dan dua perempuan yang berumur antara 27 tahun hingga 34 tahun.






www.myartis.com / Sumber: mStar


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: