28 March 2018

TAK TERKESAN DIKECAM - IZREEN JALANI HIDUP SEPERTI BIASA


"Alhamdulillah, saya jalani hidup seperti biasa dan baik-baik sahaja. Jangan bimbang," demikian kata pelakon Izreen Azminda, 33, yang turut mengakui tidak terkesan dengan kecaman netizen yang dilemparkan kepadanya sejak bergelar isteri kepada Ude Wahid.





Meskipun terus-terusan dikecam sehingga ada yang ingin memboikot episod yang menampilkan dirinya sebagai artis jemputan dalam rancangan masakan, Izreen sempat mengucapkan terima kasih kepada pihak yang sering mengambil berat tentang dirinya.

Izreen dihimpit kontroversi sejak beliau mendedahkan sudah berkahwin secara rahsia dengan pemuzik bebas itu pada Ogos 2017 dan hidup bermadu.

Klik untuk gambar besar


Izreen dikecam teruk oleh netizen sehingga dilabel sebagai perampas dan punca rumah tangga Ude atau nama penuhnya Muhammad Radzi Wahid, 30, dan Intan Liana Saleh hancur sehingga pasangan itu sah bercerai talak satu pada 23 Mac lalu.

Rumah tangga Ude dan Intan dibina pada 1 Mac 2013 dan hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan dua cahaya mata, Arish Muqri, 3 dan Areq Muqri yang baru berusia setahun.






www.myartis.com / Sumber: Utusan


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: