23 July 2018

PERASAAN CINTA - ZIZAN MENGAKU LUAH PADA MIRA FILZAH?


Semua mengetahui mengenai kenyataan pelawak, pelakon dan pengacara Zizan Razak yang mengakui beliau sudah bersedia untuk mendirikan rumah tangga sekitar tahun hadapan.





Dalam kenyatann itu juga, Zizan pada masa sama mendedahkan beliau sudah mempunyai calon isteri tetapi tidak mendedahkan identiti wanita tersebut.

Namun, Zizan seakan memberikan bayangan bahawa orang ramai tahu dan mungkin mengenali calon isterinya itu.

Timbul spekulasi mengatakan wanita itu mungkin juga pelakon Mira Filzah yang sering digosipkan bercinta bersama Zizan.

Klik untuk gambar besar


Menerusi ruangan Raja Mawar di Bipop Berita Harian, hubungan mereka berdua ini tidak pernah terputus sejak digandingkan sebagai hos ABPBH 29.

Malah hubungan itu semakin hari semakin rapat sehinggalah timbul bibit percintaan antara mereka berdua. Ada sumber mengatakan, Zizan mengakui beliau cintakan Mira.

"Masing-masing dipertemukan kali pertama apabila dipilih sebagai hos kemuncak ABPBH 29 pada 2016. Khabarnya sejak itu hubungan mereka tidak pernah terputus, daripada seorang kawan sehinggalah kedua-duanya dikhabarkan dilamun cinta.



"Usahlah berdolak-dalih lagi Zizan dan Mira. Tidak salah pun jika berkongsi cerita yang sebenar. Ada sumber yang mendakwa, Zizan pernah meluahkan isi hati dan mengakui Mira adalah wanita yang dicintainya.

"Cuma, tiada dinyatakan alasan kenapa Zizan belum melamar pelakon cantik molek itu," katanya menerusi ruangan Raja Mawar di Bipop Berita Harian.

Jika begitu, rasanya Zizan dan Mira tidak perlu lah lagi menyembunyikan hubungan mereka. Tidak salah pun untuk terus-terang dengan orang ramai, inshaAllah pasti mereka mendoakan yang terbaik.

"Kalau dah cinta sepenuh hati itu jangan tunggu lama-lama lagi, kata orang tua-tua benda baik apa salahnya dipercepatkan.


www.myartis.com / Sumber: Bipop Berita Harian


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: