27 August 2018

"DIRI SAYA ADALAH ASLI" - FASHA SANDHA


Meskipun sudah menginjak usia 34 tahun, pelakon Fasha Sandha yang sememangnya terkenal dengan kejelitaannya semula jadi itu dilihat masih kelihatan seperti anak dara.





Jika kebanyakan selebriti lebih suka menjalani pembedahan untuk miliki gigi cantik dan tersusun, tetapi bagi Fasha tidak.

Menurut Fasha, dia lebih selesa melakukan rutin penjagaan gigi secara teratur daripada melakukan pembedahan kosmetik gigi veneer.

Tambahnya lagi, apa yang ada pada dirinya semuanya asli dan dia tidak suka mewarnakan rambut atau memakai kanta lekap.

Klik untuk gambar besar


"Saya tidak akan buat veneer. Saya pernah berborak dengan orang yang pernah buat veneer dan diakui tak selesa. Memang gigi jadi sangat putih, namun sebenarnya dalam gigi tidak sihat.

"Disebabkan nak gigi cantik punya pasal, tetapi kalau benda itu buat kita tak selesa nak buat apa kan. Semua yang ada pada diri saya adalah asli. Contohnya, saya tak suka warnakan rambut dan pakai kanta lekap," katanya.

Fasha turut mendedahkan dia sememangnya seorang yang cerewet dalam bab penjagaan diri sejak dari kecil lagi. Dalam masa sama, Fasha juga memberitahu yang dia pernah memenangi tempat kedua dalam pertandingan gigi cantik di Perlis.

"Saya ingat lagi masa umur lima tahun menang tempat kedua pertandingan gigi cantik. Macam sekarang saya masih lagi menjaga gigi seperti biasa dengan mengunjungi doktor gigi dalam tempoh dua bulan sekali. Kita digalakkan jumpa dua kali setahun tapi saya sebaliknya," tuturnya.








www.myartis.com / Sumber: Kopi Planet


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: