05 September 2018

JALANI PEMBEDAHAN CYST - SITI ELIZAD MOHON DOA


"Salam semua kesayangan2 saya. Tibalah harinya, hari yg ditunggu2 & neves rasa mcm nak lari hospital. 😅 Nak minta korang DOAKAN saya semuanya dipermudahkan dan selamat ya.





"Saya akan menjalani pembedahan Cyst, 8cm. Dan akan bercuti bulan ini. Tiada hadiah yg paling istimewa & hebat dr korang semua, selain DOA utk saya.

"Anyway, terima kasih byk buat teman2 rapat yg fully support saya yg bagi bunga, buah, coklat, kad & etc. Apa pun dapat DOA dr korang dah cukup terbaik buat saya, akan saya ingat sampai bila2. ❤️," tulis pelakon Siti Elizad di laman Instagramnya.

Elizad atau Siti Elizad Mohamad Sharifuddin, 34, meminta peminat mendoakan agar proses pembedahan bagi membuang ketumbuhan cyst (sista - merupakan sejenis ketumbuhan di tubuh) sepanjang lapan sentimeter pada perutnya berjalan lancar.

Klik untuk gambar besar


Pelakon drama 'Syurga Yang Kedua' ini turut memaklumkan dia akan kembali menyelesaikan tugas dan beraksi di set penggambaran pada bulan depan serta memohon maaf kepada pihak produksi atas kesulitan tersebut.

"Maaf utk mana2 shooting & production. Inshaallah saya akan kembali beraksi bulan 10 nanti. Doakan ya! Love," katanya.

Rata-rata pengikut di laman Instagramnya menulis kata-kata sokongan dan mengharapkan Elizad kembali pulih seperti sedia kala.

Malah, beberapa orang rakan artis turut sama mendoakan agar proses pembedahan itu selamat dan dipermudahkan.






www.myartis.com / Sumber: Instagram Siti Elizad


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: