28 June 2019

NAMA 'TRENDING' - LISA SURIHANI BERSAMA SIWON BUAT RAMAI CEMBURU


Wahhh... untungnya pelakon Lisa Surihani dapat berdiri di sebelah ahli kumpulan Super Junior dan juga seorang pelakon, Choi Siwon ketika menghadiri program Tabung Kanak-Kanak Pertubuhan Bangsa Bangsa Bersatu (UNICEF) di Sekolah Tinggi Kajang pagi hari ini. Malah, ia juga menjadi topik dalam kalangan warga laman sosial itu.





Segelintir netizen cemburu melihat pelajar sekolah tersebut dapat bergambar dengan Siwon dan pelakon filem 'Lagenda Budak Setan' itu. Rata-rata netizen meluahkan rasa teruja dan memuji kecantikan Lisa atau nama penuhnya Lisa Surihani Mohamed, 33, yang kini tampil dengan imej bertudung.

Bukan itu sahaja, penampilan baharu Lisa selepas pulang dari menunaikan umrah itu turut mendapat sokongan ramai terutama peminatnya. Paling menarik apabila nama Lisa dilihat masih menjadi bualan sehingga trending nombor satu Malaysia di laman sosial Twitter.

Rata-rata netizen meluahkan rasa teruja dan memuji kecantikan Lisa atau nama penuhnya Lisa Surihani Mohamed, 33. Segelintir netizen cemburu melihat pelajar sekolah tersebut dapat bergambar dengan Siwon dan pelakon filem 'Lagenda Budak Setan' itu. Cayalah Lisa!

Klik untuk gambar besar





www.myartis.com / Sumber: mStar


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: