12 July 2019

THROWBACK MOMEN TUNANG: "SEBAK SANGAT... SYUKUR DIKURNIAKAN RASA INI" - ELFIRA


"El tak pernah share sangat gambar masa tunang because this was me during the engagement day sebak sangat, sebak sesebak sebaknya, haha. Bersyukur dikurniakan rasa ini. Bersyukur diberikan nikmat merasai doa dikabulkan. Pengalaman yang lama mengajar El erti kesabaran, ketabahan & keyakinan terhadap petunjuk dari Allah SWT. Sabar itu memang indah.





"To whoever yang mengalami masalah yang terkunci dihati sehingga berat untuk dibacarakan, bicarakanlah kepada Allah. Semoga Allah juga memmberikan petunjuk kepada kalian," demikian kongsi pelakon Elfira Loy yang mengibas kembali detik pertunangan bersama suaminya, Muhamad Faris Khairol Anuar menerusi kemas kini terbaru di akaun Instagramnya.

Menurut Elfira, dia mempunyai sebab tertentu kurang berkongsi foto sewaktu majlis pertunangannya. Dalam perkembangan terbaru, Elfira yang mendirikan rumah tangga dengan Faris pada 1 Januari lalu selepas mengikat tali pertunangan pada 2 September 2018 itu hanya mengumumkan dirinya sedang hamil namun tidak mahu mendedahkan usia kandungannya.

Klik untuk gambar besar





www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Elfira Loy


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: