07 August 2019

HAQIEM TERUJA HASRAT BAWA IBU BAPA TUNAI UMRAH TERCAPAI


"Memang sudah lama saya menyimpan niat nak bawa ibu dan ayah menunaikan umrah. Alhamdulillah dalam kesibukan jadual kerja yang padat, Allah makbulkan impian saya untuk membawa mereka ke Tanah Suci pada November depan. Bagi saya, inilah kepuasan sebagai seorang anak apabila dapat berbakti kepada orang tua yang banyak berkorban dan membesarkan kita hingga dewasa.





"Saya juga berharap anak muda sekarang sudah mula mengumpul duit dan memasang impian untuk membawa ibu bapa mereka menunaikan umrah," kata penyanyi Haqiem Rusli yang meluahkan rasa teruja apabila dapat membawa kedua ibu bapanya menunaikan ibadah umrah pada November depan.

Haqiem, 21, ketika dihubungi berkata, berpeluang membawa orang tuanya ke Tanah Suci adalah satu kepuasan sebagai seorang anak. Menurutnya, pemergiannya ke Tanah Suci pada November depan adalah buat kali pertama.

"Tak sabar rasanya nak menjejakkan kaki ke Makkah buat kali pertama bersama keluarga dan saudara-mara nanti. Susah nak gambarkan perasaan teruja ini, tapi saya selalu berdoa supaya urusan ke Tanah Suci dipermudahkan," ujarnya.

Klik untuk gambar besar



www.myartis.com / Sumber: Harian Metro


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: