16 December 2019

MIRA FILZAH AKUI SEDANG MENGENALI HATI BUDI SESEORANG


"Kami berkawan dan masih dalam proses mengenali. Selebihnya, saya tidak ada apa-apa komen. Macam pernah dikatakan sebelum ini, soal jodoh ketentuan Allah SWT. Saya percaya pada itu," demikian kata pelakon dan pengacara, Mira Filzah yang mengakui sedang berkawan dan mengenali hati budi seorang lelaki yang bukan dalam kalangan penggiat industri hiburan.





Bagaimanapun, Mira, 26, atau nama sebenarnya Nur Amirah Filzah Badioezaman berkata, masih terlalu awal untuk dia berkongsi lanjut mengenai perkara itu. Mira yang juga pelakon drama 'Adellea Sofea' yang kini ditayangkan di slot Akasia TV3 berkata, ini bukan kali pertama dia ditanyakan perkara sebegini.

"Buat masa sekarang, saya selesa berkongsi soal kerjaya saja. Doakan yang terbaik buat saya," ujarnya yang turut memberitahu khidmatnya sebagai pengacara program 'Nona' diteruskan pada tahun depan.

Terdahulu, Mira pernah dikaitkan mempunyai hubungan cinta dengan Remy Ishak dan juga Zizan Razak. Namun, pelakon wanita itu menegaskan hubungannya dengan kedua-dua selebriti lelaki popular itu hanya sekadar kawan.

Klik untuk gambar besar









www.myartis.com / Sumber & foto: Harian Metro & Instagram Mira Filzah


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: