04 January 2020

FARA MENDOZA NAFI FOTO BOGEL, AMBIL TINDAKAN: "DIA INGAT SAYA STRESS..."


"Wanita di dalam gambar itu bukan saya. Ia fitnah yang sengaja dilepmparkan kerana nak jatuhkan saya. Mula-mula dia fitnah saya fasal buang janin, sekarang ni dia kaitkan saya dengan gambar bogel pula. Dia ingat saya stress ke dengan fitnah dia?





"Saya tahu siapa dalang di sebalik penyebaran foto tersebut kerana sudah sebulan dia asyik update mengenai saya," jelas Fara Mendoza yang tampil menafikan bahawa dia adalah wanita yang berkelakuan tidak senonoh itu.

Sejak dari awal kemunculan dalam industri seni, nama Fara Mendoza seperti tidak lekang dengan pelbagai kontroversi. Terbaharu, dia dikaitkan sebagai wanita dalam beberapa keping foto tanpa seurat benang yang tular menerusi aplikasi Telegram sejak Khamis, malam.

Klik untuk gambar besar


Dalam pada itu, Fara memberikan amaran akan mengambil tindakan undang-undang terhadap individu berkenaan dan laporan polis sudah pun dibuat di Balai Polis Wangsa Maju pada Jumaat.

"Dia memang mental... tak ada siapa yang nak berkawan dengan dia. Selama ni pun dia memang suka kutuk orang sampai yang tak kenal pun dia kutuk. Sebab tu saya pun jauhkan diri daripada dia. Saya dah pun buat laporan polis dan tunggu saja saman menyusul," ujarnya lagi.


www.myartis.com / Sumber: mStar


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: