05 April 2020

BERJAUHAN DENGAN ANAK, FATIN LUAH RINDU: "WALAUPUN SAYA TIDAK MEMPUNYAI GEJALA..."


Menerusi satu entri yang dimuantaik di laman Instagram beberapa hari lalu, pelakon Fatin Afeefa ada memuatnaik sekeping keping foto mengimbau kembali dia bersama dua orang cahaya matanya, Adam Aisy Arrian dan Ivy Herra Sophia. Melihat pada muatnaik tersebut, bintang yang pernah muncul dengan single 'Satu Jam Saja' ini meluahkan rasa rindu terhadap anak-anakknya.





"Saya rindu dua raksasa kecil ini yang sering memberi saya sakit kepala. Pada hari ke-10 kuarantin diri, saya sendirian. Jauh dari keluarga saya. Walaupun saya tidak mempunyai gejala, selepas perjalanan kerja saya, saya terpaksa melakukannya, untuk langkah berjaga-jaga.

"Kami facetime setiap hari. Mereka kini berada di rumah ibu dalam keadaan selamat. Terima kasih mama, terima kasih @fatinafeqah untuk menjaga mereka. Baiklah, saya akan mengalami kerosakan mental. Selamat tinggal buat masa ini," tulisnya.

Fatin atau nama penuhnya Fatin Nur Afifah Shamsuddin memaklumkan bahawa dirinya terpaksa berpisah dengan anaknya sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dijalankan seluruh negara. Ini kerana bintang filem 'Tentang Bulan' ini bimbang dan khuatir keselamatan anaknya lalu mengkuaritin dirinya selepas pulang dari luar negara, beberapa minggu lalu.

Klik untuk gambar besar





www.myartis.com / Sumber & foto: Media Hiburan & Instagram Fatin Afeefa


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: