04 April 2020

SOAL JAWAB BERSAMA DATUK SERI ALIFF SYUKRI MENGENAI GOSIP PENCERAIAN


Berikutan laporan penyebaran surat tuntutan cerai yang difailkan Shahida, Rabu lalu, ia tiba-tiba bagai menguatkan lagi desas desus mengenai dakwaan gosip penceraian jutawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri.

Bagaimanapun, Aliff dan Shahida enggan memberikan ulasan lanjut mengenai dakwaan tersebut.





Selanjutnya, dalam sebuah video yang dimuat naik oleh Aliff Syukri sendiri, dia ada menjawab beberapa soalan netizen yang ingin tahu masalah itu.

SOALAN: Betul ke ada failkan penceraian?

JAWAPAN: Kalau baca betul-betul benda yang tular, bukan saya yang menuntut dan failkan (penceraian). Soalan itu terlalu banyak orang tanya dan tak sangka menjadi tular. Saya lalui apa yang berlaku dan sangat terkejut.

SOALAN: Wanita lain yang mungkin mengisi ruang hati?

JAWAPAN: Yang ada sekarang pun baik. Kalau nak berkawan sebagai kawan, bolehlah. Kalau nak lebih-lebih, buat sementara ini mungkin tidak. Lebih baik saya fokus kerja.

SOALAN: Hubungannya dengan anak-anak?

JAWAPAN: Saya selalu balik berjumpa dengan anak-anak saya. Seminggu sekali saya akan berjumpa mereka. Mungkin ramai tak tahu sebab saya tak kongsikan semuanya di media sosial.

SOALAN: Perasaan Datuk kena kutuk dengan netizen?

JAWAPAN: Saya tak nak klarifikasi. Saya bahagia dan gembira dengan apa yang saya lalui. Saya rasa, tak perlu kutuk-kutuk.

         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: