26 December 2020

BIRTHDAY KE-50 - ZARINA RASA HATI LEBIH TENANG TERIMA APA YANG ALLAH HADIAHKAN



Bersempena dengan ulang tahun kelahirannya yang ke-50 tahun pada 24 Disember lalu, pelakon Zarina Zainuddin ada berkongsi cerita dimana dirinya kini berasa lebih tenang dan bahagia harmoni dalam meniti usia yang menjangkau separuh abad.

Zarina yang berkongsi perkara tersebut menerusi laman Instagram miliknya itu berasa gembira apabila turut menerima hadiah istimewa daripada sahabat dan keluarga tersayang.

"Allhamdulillah dah 50 dah. Dulu masa nak masuk 40 tahun saya punya risau, ishh tak tahu nak cakap. Tapi bila dah masuk 50 tahun ni hati saya lebih tenang menerima apa yang Allah hadiahkan buat saya.

"Semalam birthday saya dapat macam2 kek hadiah dari orang orang tersayang, dalam banyak2 kek ni satu kek yg paling cantik pernah saya dapat bak potong pun sayang saya tengok jer lah.

"Lamanya kak jun buat kek ni 3 hari 3 malam nak siapkan fondan dia, untuk bunga pun dua hari dia mengadun gum paste, terima kasih banyak banyak kak jun @jun_kuzaifah susah payah buatkan untuk ina.

Klik untuk gambar besar



"Kakak yang banyak berjasa dalam karier ina dari zamam ina anak dara dari zaman kak jun editor majalah Jelita sampai ke editor cosmo sampailah bersara.

"Ina kagum dgn tulisan kak jun susunan ayat bait bait kata yang kadang bisa meruntun jiwa ,ina belajar buat kek pun dengan kak jun buat roti pun dengan kak jun.

"You are my sifu banyak beri nasihat ke arah kebaikkan semuga kak jun sekeluarga di dalam rahmat Allah selalu hendaknya, amin. Thanks for everyhing u give me a powerfull of love @jun_kuzaifah," tulis Zarina.

Lalu, rata-rata peminat juga ada menitipkan doa agar Zarina sentiasa bahagia dan di panjangkan umur oleh Yang Maha Esa.











www.myartis.com / Sumber & foto: Media Hiburan & Instagram Zarina Zainuddin

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: