11 January 2021

INI CIRI-CIRI LELAKI IDAMAN ERRA - RAMAI TEKA MACAM AWIE?



Menerusi satu muat naik di laman Instagram, pelakon dan penyanyi Erra Fazira telah berkongsi dirinya menyahut cabaran memilih beberapa perkara di satu permainan video dalam aplikasi TikTok.

Erra atau nama sebenarnya Fazira Wan Chek mengakui sukar untuk membuat pilihan. Dalam permainan itu, Erra perlu memilih banyak perkara termasuk mendedahkan dirinya sama ada masih 'single' atau sudah berpunya.

Namun apa yang menarik perhatian, di dalam video tersebut menyaksikan Erra perlu memilih ciri-ciri lelaki yang disukainya. Antara ciri-ciri pilihan Erra adalah single, tinggi, berjambang, rock, cerah, kereta, sado, rambut panjang.

Klik untuk gambar besar



Erra bagaimanapun dilihat bagai sukar untuk memilih antara muda atau tua dan telah meninggalkan ia tanda jawapan apabila berjalan di tengah-tengah di antara jawapan tersebut.

Melihat pada ruangan komen, rata-rata peminat mengakui ciri-ciri lelaki itu sama seperti penyanyi Rock, Awie Wings.

"Tak tahu, pasal apa dok bayang Awie je," komen salah seorang pengikutnya. - " Macam Awie je ciri-ciri tu. Hehehhe," usik salah seorang netizen. - Alamak, banyak ciri-ciri Awie ni," akui salah seorang netizen.



Pun begitu, Erra memberitahu is sekadar gurauan dan sukar untuk membuat pilihan yang diberi oleh pihak pengurusannya, Mind Order.

"Jangan marah, kita suka--suka je. Payah oooo nak buat pilihan! Siapaaa laaa punya ideal ni! Terima kasih pihak @mindorder.. mencabar soalan ek,'" katanya.

Untuk info, Erra sudah tujuh tahun bergelar ibu tunggal kepada seorang anak Engku Aleesya. Selepas dua perkahwinannya Yusry Abdul Halim dan Engku Emran berakhir di tengah jalan.









www.myartis.com / Sumber & foto: Media Hiburan & Instagram Erra Fazira

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: