28 January 2021

ISU SKANDAL : "SAYA AKUI KESILAPAN... SANGGUP BUAT APA SAHAJA" - SYUK



"Setiap orang melakukan kesalahan..dan ini adalah kesalahan dan kesilapan saya.. Ye bukan senang dan bukan mudah untuk jernihkan air yang telah keruh..

"Apa pun saya sanggup demi dapatkan balik keluarga dan kebahagian saya!!" demikian rayu pelawak dan penyampai radio, Shuk Sahar, mengenai kesilapannya berhubung isu skandal baru-baru ini.

Shuk yang mengakui bukan mudah untuk menjernihkan semula air yang keruh berkata, dia sanggup melakukan apa sahaja demi mendapatkan keluarganya semula.

Klik untuk gambar besar



"Belakang Lu Bro! Terus Semangat Ok! Kadang2 Aku Buat Kesilapan Jugak Dan Buat Pilihan Yang Tak Betul! Aku Akui, Aku Manusia Sentiasa Buat Silap, Aku Bukan Macam Netizen Yang Sentiasa Betul Dan Cari Salah Orang Sedangkan Masalah Family Sendiri pun masih tak selesai," sokong seorang peminat menggunakan nama djvaceofficial.

"'Sanggup dptkan balik keluarga' Kau dah dapat kluarga kau balik masa 1st kantoi. Then apa kau buat sekarang? Kau buat balik kesilapan yang SAMA. Then kau nak dapatkan balik keluarga kau lagi?" komen yang lain pula.



         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: