27 March 2021

AKHIRNYA NEELOFA SELAMAT BERGELAR ISTERI PU RIZ



Setelah sekian lama menanti akhirnya, selebriti terkenal Noor Neelofa kini telah sah bergelar isteri kepada pendakwah bebas dan pelakon PU Riz atau nama sebenarnya Haris Ismail dengan hanya sekali lafaz.

Pasangan ini selamat disatukan kira-kira pukul 11.30 pagi tadi dengan berwalikan adiknya, Mohd. Aqief Mohd. Noor. Dalam majlis pernikahan itu, Neelofa atau nama sebenarnya, Noor Neelofa Mohd. Noor, 32, yang anggun dalam sepersalinan putih suci itu menerima sebentuk cincin sebagai mas kahwin.

"Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi atas kelancaran majlis pernikahan kami. Kami berharap agar pernikahan ini menjadi satu ikatan abadi yang diberkati oleh Allah SWT, InsyaAllah," ujar Neelofa dan Haris.

Klik untuk gambar besar



Majlis yang diadakan di Hotel Grand Hyatt, Kuala Lumpur itu hanya dihadiri lebih kurang 150 tetamu terdiri daripada ahli keluarga dan rakan terdekat. Saudara mara dan tetamu dilihat berpakaian mengikut tema yang ditetapkan.

Majlis yang berlangsung secara tertutup dalam norma baharu serta kawalan prosedur operasi standard (SOP) yang ketat ini juga sekaligus menamatkan spekulasi yang bertebaran sejak beberapa hari sebelum ini.















































www.myartis.com / Sumber: Utusan

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: