29 March 2021

"BEING DRUNK WHILE HAVING A HUSBAND IS GREAT" - ALICIA AMIN



"Being drunk while having a husband is great. Don't know how I was drunk without a husband all these years omg. Radiating safety & security. I'm even up at 8am cuz he was making me drink water all night," itulah tulis model dan pelakon Alicia Amin menerusi Twitter yang mengakui rasa hebat apabila mabuk dan mempunyai suami disisinya.

Katanya lagi, dia rasa bahagia kerana suaminya sentiasa memastikan dirinya selamat serta minum air selepas mabuk. Seperti sudah dijangka, perkongsian Alicia itu mengundang kecaman ramai, malah ada yang mempersoalkan tentang agamanya. Perkongsian Alicia itu telah menjadi perhatian ramai.

Bagaimanapun, Alicia dilihat ada memuat naik satu status mengatakan bahawa dia tidak pernah menipu dan tidak akan berpura-pura tidak mengambil alkohol semata-mata untuk memuaskan hati orang lain.

Klik untuk gambar besar



"I have never and will never pretend to not drink. Do what you want with that information," ujar Alicia atau nama penuhnya Raja Alicia Raja Amin lagi.

Ramai mengenali Alicia yang gaya hidup bebas yang diamalkan oleh model kontroversi itu. Baru sahaja melangsungkan pernikahan dengan seorang doktor bernama Farzan pada 14 Februari lalu, ramai yang menyambut baik perkhabaran gembira itu.

Mungkin netizen memberi teguran tanda sayang sesama Islam. Apa pun netizen sudah jalankan tanggungjawab selebihnya terserah pada Alicia sendiri.








www.myartis.com / Sumber & foto: Cari Forum, Instagram Alicia Amin & Farzan

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: