16 November 2021

KENA 'BED REST' - ZIZI BERSYUKUR SUAMI 24 JAM DI SISI, SELAMA 7 HARI DI HOSPITAL



"Saya okay Alhamdulillah, kena warded selama tujuh hari. Hari ini (Selasa) doktor sudah benarkan saya keluar. Sebenarnya saya ada masalah sikit di bahagian perut yang menyebabkan saya jadi kurang darah, pening dan sesak nafas. Sekarang stabil sikit dari semalam-semalam. Alhamdulillah juga Mummy saya dari Sabah datang, bapa dan mak mentua datang dari Melaka.

"Selama berada dalam ward ni saya dah kena tambah dua pain darah," kata penyanyi Zizi Kirana yang memberitahu keadaannya semakin stabil, selama tujuh hari dirawat di sebuah pusat perubatan akibat kekurangan darah.

Zizi atau nama sebenarnya Nur Fazelah @ Zizie Mad Tahil, 36, berkata, doktor memberitahu dia mengalami masalah di bahagian perut yang menyebabkan dirinya kekurangan darah. Bagaimanapun, penyanyi lagu EH ini berkata, dia dibenarkan pulang pada Selasa.

Klik untuk gambar besar



Dalam pada itu, Zizi berkata, dia dinasihatkan untuk berehat daripada melakukan sebarang pekerjaannya sehingga benar-benar pulih. Dia juga bersyukur suami dapat menemani dirinya ketika berhadapan dengan situasi cemas tersebut.

"InsyaAllah lepas sudah rehat ni okay la sebab doktor cakap aku betul-betul kena bed rest. Tidak boleh langsung bekerja. Yusuf dari awal sampai la hari ini, 24 jam ada di sebelah, risau betul dia ni, nasib la hospital sekarangg boleh ada penjaga. Tapi tu la, dalam dia risau tu dia juga yang berikan semangat suruh aku jangan berhenti zikir, doa dan istighfar," ujarnya.



         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: