10 November 2021

SAMBUT BIRTHDAY KEKASIH - ZULIN AZIZ AKUI PASANGANNYA TIDAK PERNAH BERKIRA



"Happy birthday baby @farhannorzaini. Dia sangat bertanggungjawab dengan family. Sentiasa kerja keras demi bahagiakan kami. Dia tegas! bagus jugak.. Zulin kan kepala batu tapi dia sangat penyayang..

"Dia jaga kita sedaya dia.. Tak pernah berkira kudrat, duit. Ya Allah limpahkan rezeki buatnya ya Allah. Kami banyak share hobi yang sama. Suka makan makanan yang sama. Boleh buat banyak benda sama-sama.

"I doakan semoga you sentiasa dalam lindungan Allah swt, diberi kebahagiaan dan kejayaan dunia akhirat. Semoga Allah permudahkan urusan kita. Doakan kami yaa. Happy 34th birthday love! 9 November 1987," tulis pelakon dan penyanyi Zulin Aziz di laman Instagram.

Klik untuk gambar besar



Menerusi entri tersebut, Zulin berkongsikan kegembiraan menyambut ulang tahun kelahiran kekasih hatinya, Farhan Norzaini yang ke-34. Zulin turut memuji sikap kekasihnya itu seorang yang bertangungjawab serta tidak berkira dari segi kudrat dan juga duit.

Selepas melalui episod cinta yang menyedihkan sebelum ini, kami mendoakan semoga hubungan Zulin dan kekasih itu sampai ke jinjang pelamin.




         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: