19 July 2022

"BALASAN UNTUK KAU" - AKUI KURANG BERLAKON, IZREEN AZMINDA KENA PERLI NETIZEN ISU 'PENYONDOL'



Pelakon Izreen Azminda baru-baru ini telah membuat pengakuan semasa di temubual oleh pihak Utusan bahawa dirinya sekarang ini lebih fokus untuk menjadi usahawan daripada kembali semula ke industri lakonan.


Difahamkan dari laporan Utusan, Izreen tidak mahu terlalu fokus kepada bidang lakonan biarpun telah mendapat tawaran untuk berlakon dalam beberapa drama.

Menurut beliau, walaupun sudah tidak terlalu aktif dalam bidang lakonan, namun dia masih berasa bahagia melibatkan diri dalam bidang keusahawanan.

Klik untuk gambar besar



Tambahannya lagi, jika di dalam bidang lakonan, dirinya tidak akan sentiasa dalam bidang lakonan dan setiap pelakon akan melalui fasa naik serta turun ketika berlakon. Selain itu, dia turut berkata pulangan kewangannya yang kini juga lebih banyak jika hendak dibandingkan ketika dia berlakon.

Artikel berkenaan telah di muat naik oleh pihak Utusan di platform Facebook dan ia telah meraih perhatian ramai warganet untuk meninggalkan respon di ruangan komen.

Jika di lihat di ruangan komen hantaran tersebut, kebanyakkannya meninggalkan komen negatif dan meminta agar Izreen berhenti meminta simpati kepada orang ramai. Malah, dalam masa sama, ada juga netizen berkata ia merupakan balasan buat pelakon terbabit kerana telah merampas suami wanita lain.




         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: