05 February 2024

"KAMI DIG4NGGU INDIVIDU INI SEJAK BERTUNANG LAGI" - ERNIE ZAKRI KATA MUNGKIN SEBAB CEMBVRU



"Individu ini seperti banyak masa nak menggali kehidupan masa kini dan lamp@u saya. Saya tak tahu sama ada individu ini obs£s pada saya atau Syamel? Mungkin dia tidak boleh terima perkahwinan kami.
"Saya pun tak sangka wujud orang seperti itu. Kami dig@nggu individu ini sejak bertunang lagi. Saya doakan yang baik-baik buatnya."

Demikian kata penyanyi Ernie Zakri yang mendedahkan individu tersebut meng@nggunya dan suaminya yang juga penyanyi, Syamel sejak mereka bertunang lagi serta sudah pun menasihati individu berkenaan.

Ernie tampil mengulas mengenai dakwaan seorang individu yang mengatakan dirinya menjalinkan hubungan svlit dengan pemuzik, Anwar Amzah.

Dalam pada itu, Ernie menyifatkan dakwaan tersebut mengarut, selain berkata, individu berkenaan sudah lama mengg@nggunya di media sosial.

Tambah ibu kepada seorang cahaya mata itu, dia turut menyifatkan individu tersebut mempunyai mas@lah m£ntal kerana kerap mengambil tahu tentang kehidupannya serta keluarga.

"Saya rasa orang (individu) itu s@kit. Kenapa kita nak layan orang yang kurang ber@kal? Saya berasa kami dig@nggu orang yang sama kerana Anwar (pemuzik) turut mendapat mesej yang sama seperti saya dan suami.

"Ketika Anwar beritahu mengenai perkara itu, kami tergelak kerana sudah kerap dapat mesej sebegitu," ujar Ernie yang juga memberitahu, dia tidak mahu memberi perhatian terhadap dakwaan individu itu kerana baginya hanya membuang masa.

Dek kerana hal itu, kata Ernie, dia juga akan berhati-hati untuk memuat naik hantaran di media sosial selepas ini.

"Apa yang terjadi ini buatkan saya dan Syamel lebih berhati-hati untuk menjaga hubungan kami dan berkongsi di media sosial.

"Tak semua orang suka tengok kita berdua dan berkongsi video 'sweet'. Hal ini terjadi mungkin disebabkan cembvru," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: