09 March 2024

HARRIS ALIF AKUI TAK MENY£SAL BERKAHWIN DI USIA MUDA, KERJA K£RAS DEMI ANAK ISTERI



Semua sedia mengetahui, pelakon Harris Alif telah berkahwin di usia muda dengan pelakon Intan Ladyana dan mereka bakal menimang cahaya kedua tidak lama lagi.
Berhubung dirinya yang berkahwin di usia muda itu, Harris berkata, dia tidak meny£sal dengan keputusannya itu kerana dia sudah bersedia ketika itu.

"Benda ni telah ditakdirkan, saya tak rasa meny£sal sebab saya yang buat keputusan itu. Alhamdulillah, sekarang ni ada keluarga, ada anak kita kena pandai bahagikan masa, dengan keluarga, ada masa melep@k dengan kawan tapi tak macam dulu, kalau lep@k pun sebab ada kerja," ujarnya.

Dalam pada itu, Harris turut mengakui berkahwin di usia muda bukan perkara mudah, apatah lagi perlu memikul tanggungjawab besar sebagai suami kemudian sebagai bapa.

Jelas Harris lagi, dengan keadaan ekonomi sekarang, ramai yang terk£san dan membuatkan dia bekerja k£ras demi kehidupan selesa buat keluarga.

"Kehidupan sekarang ini makin k£ras sebab bila sudah ada seorang anak dan tanggungjawab dengan isteri pula disamping anak kedua yang bakal lahir tak lama lagi jadi saya perlu lakukan sesuatu untuk tambah pendapatan," tuturnya.

Meskipun tidak lagi aktif dalam dunia seni, Harris memberitahu, dia mempunyai kerja lain iaitu menguruskan perniagaan serta mula berjin@k-jin@k menjana pendapatan melalui TikTok.

"Walaupun tak dalam dunia seni tapi saya ada kerja lain macam uruskan perniagaan dan dalam masa sama aktif di TikTok juga, bila dah mula kenal dunia TikTok ni baru tahu boleh jana pendapatan juga.

"Bila saya buat live tu dan menyanyi mereka akan berikan 'gift', daripada situ boleh juga dapat duit lebih, memang k£ras ekonomi sekarang ini bukan saya saja tapi semua orang yang laluinya jadi perlu bertind@k cepat supaya tidak jauh ketinggalan nanti," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: