22 May 2024

"MENJ4JA TEPI JALAN TAKDE STAND4RD. TAK M4LU KE NIAGA TEPI JALAN? CHILL LAH.. CET£K SANGAT PEMIKIRAN TU" - FAYE KUSAIRI



Semua sedia mengetahui mengenai pelakon Faye Kusairi dimana dia kini mengusahakan perniagaan Nasi Ayam Roasted Hainan secara kecil-kecilan untuk menambah pendapatan.
Baru-baru ini, Faye yang terharu dengan sokongan diterima itu dilihat memuat naik perkongsian meluahkan isi hatinya apabila ada yang mengatakan berniaga di tepi jalan tiada stand@rd serta mempers0alkannnya sama ada dia tidak m@lu ke berniaga tepi jalan.

Bagaimanapun, Faye berkata dia tidak pernah rasa malu serta menyifatkan individu yang beranggapan sedemikian cetek pemikiran. Kata Faye, apabila dia berniaga tepi jalan dia banyak mengenali dengan orang-orang baik.

"Menj@ja tepi jalan takde stand@rd. Tak m@lu ke niaga tepi jalan? Chill lah.. cet£k sangat pemikiran tu. Tahu tak, bila saya berniaga macam ni dapat kenali masyarakat dengan lebih baik.

"Dan percayalah, ramai betul orang yang baik baik belaka, yang sentiasa bersedekah.. menginf@q hampir setiap minggu.. yang senang yang sus@h. Ni semuanya saya anggap rezeki yang meluas bila berniaga dekat sini.

"Banyak perkara yang saya pelajari, kenali dan al@mi. Hampir kesemunya mendor0ng ke arah yang lebih p0sitif.. walaupun ada lah yang "s0ur".. yet still imp@k p0sitif tu terlalu ov£rwh£lming," katanya.

Faye yang sudah enam bulan berniaga itu turut meluahkan rasa syukur apabila perniagaan yang diusahakannya itu mendapat sambutan, malah ada yang sudah menempah untuk bulan Oktober depan.

"Syukur Alhamdulillah... nak masuk 6 bulan dah and I'm still here, mind1ng my own business and serving my customers. Baik yang regulars mahupun the new ones, yang dekat mahupun yang baik. Ada juga yang dah siap bo0king untuk bulan October nanti tau," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: