12 May 2024

MYRA NATASYA DEDAH DIRINYA ANAK TAK S4H TAR4F - KATA BAPANYA, HALIM OTHMAN TAK PERNAH KAHWIN DENGAN IBUNYA



"Ibu bapa saya tidak pernah berkahwin pun! Apabila saya ceburi bidang seni, saya beritahunya supaya jangan ris@u dan akan lindungi nama baiknya dan beritahu kepada media mereka bernikah di Thailand.
"Saya terpaksa men1pu ketika membuat kenyataan kepada media tetapi hakikatnya saya adalah anak tak s@h tar@f."

Itulah kata pelakon Myra Natasya yang tampil membuat pendedahan meng£jutkan ramai pihak, bahawa dia merupakan anak tidak s@h tar@f hasil hubungan bapanya iaitu penyampai radio, Halim Othman bersama ibunya.

Jelas Myra, Halim dan ibunya itu tidak pernah berkahwin di Thailand seperti yang diperkatakan sebelum ini, selain berkata, dia terpaksa men1pu demi menjaga nama baik Halim

Sebelum ini, Myra mendedahkan mesej perbualannya dengan Halim susulan tind@kan bapanya itu yang didakwa memasukkan namanya pada bahagian maklumat bapa tiga tahun lalu di Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) tanpa kebenaran.

"Sebelum ini, saya selalu merayu kepadanya untuk memberitahu saya adalah anaknya. Pada 2019, selepas saya mula menceburi bidang hiburan, barulah dia izinkan saya untuk dedah cerita sebenar.

"Myra akui b£rang dengan jawapan angkvh penyampai radio itu saat ditanya berhubung tind@kannya menukar sijil lahir asalnya.

"Saya tak perlu minta izin awak (Myra). Tanpa g£n saya, awak tidak akan wujud di dunia ini. Bersyukurlah," ujar Halim dalam mesej dihantar kepada Myra.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: