01 May 2024

"SAYA DENGAN RUHAINIES KETIKA ITU SUDAH BERDAMAI & TIADA LAGI PERG4DUHAN ANTARA KAMI" - JANNA NICK MINTA JANGAN PAL1TKAN ISU RUHAINIES DENGAN DIRINYA



Baru-baru ini, tul@r video memaparkan pelakon dan pengacara Janna Nick mengus1k pelakon Ruhainies dengan gelaran penyond0l ketika temubual dalam program Famili Duo musim ketiga (FD3) lalu.
Video Janna mengus1k Ruhainies sebagai penyondol itu berikutan kini masih hangat diperkatakan mengenai insid£n Ruhainies yang ditangk@p khalw@t bersama penyanyi dan pelakon Aliff Aziz oleh Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) di kediamannya di sebuah kondominium mewah di ibu kota, pada 9 Mac lalu.

Mengenai video tul@r itu, Janna atau nama sebenarnya, Nurul Jannah Muner, 29, tampil men£gaskan, itu adalah video lama yang dikeluarkan semula dan apa yang dipapar dalam temubual berkenaan hanyalah dibuat mengikut isu semasa yang berl@ku ketika itu.

"Tiada niat untuk saya menyind1r atau 'spill the tea' (tumpahkan teh), tidak! Saya dengan Ruhainies ketika itu sudah berdamai dan tiada lagi perg@duhan antara kami. Jadi, kenapa saya nak menyind1r perkara yang tidak baik terhadapnya? Sebenarnya, itu hanyalah gur@uan.

"Tolong jangan cuba p@litkan saya dengan isu ini (kontr0versi Ruhainies), sebab saya turut bersimp@ti dengan semua pihak. Jauh di sudut hati saya, tiada niat pun meng@ta orang yang sudah j@tuh dit1mpa tangga.

"Sebab, saya anggap ini uj1an mereka. Kita pun tak nak jadikan uj1an ini (yang men1mpa Ruhainies) sebagai bahan jenaka kerana t@kut akan berb@lik kepada kita," kata pelakon drama 'Mel@stik Ke Hatimu' di TV3 ini.

Ujar Janna yang juga seorang penyanyi, siapa dia untuk menyind1r situ@si dial@mi oleh orang lain, sebaliknya katanya, dia bersimp@ti dengan nasib dihad@pi semua pihak yang kini berd£pan kontr0versi terb@bit.

Dalam perkembangan lain, isteri kepada pelakon Dini Schatzmann itu menerima Anugerah Platinum Penjualan Digital single 'Gat@l' nyanyiannya yang popular hingga menarik perhatian pendengar muzik di luar negara, termasuk Mexico.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: